خلوت خیال

گاه نوشت های شخصی

خلوت خیال

گاه نوشت های شخصی

خٍرخٍر ...

هی خدا این پایینو نگاه کن ... حواست هست ؟ اونجایی که پاهاتو گذاشتی روش ،گلوی منه !

نظرات 3 + ارسال نظر
خاک سرخ یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.khakesorkheman.blogsky.com

سلام
خدا هیچ وقت برای بنده هاش بد نمی خواد بانو
چرا باید خودکشی آدم برفی ها رو به گردن آفتاب بیندازیم ؟
دلت به نور حق روشن باشه
داشتم رد می شدم گفتم سلامی عرض کنم
در پناه حق باشی مهربان

خاک سرخ عزیز به خونه م خوش اومدی..
نگاه خدا با نگاه ما خیلی فرق داره ... تحمل آدم برفی به قد گرمای آفتاب نمیرسه..
من ٍ بی ظرفیت نیاز دارم که بعضی وقتا با خدا چشم تو چشم شم...
دعات کلی بهم انرژی داد ممنونم دوست مهربونم...

ایدا یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ب.ظ http://aidam.persianblog.ir/

امتحانه!
می سازتت!!!
لازمه واسه آدم شدن!!
خیریتیه!
شاید باید بدتر می شد!
بعدش قطعا روز های بهتر هست!!!
از این جمله ها خسته ام....خسته.....
اما واقعیت اینه که پای خدا روی گلوته!!!

هیچ وقت از حکمت خدا سر در نیاوردم ..میدونی آیدا گاهی احساس خفگیم به اندازه ای زیاد میشه که دیگه این حرفا هم آرومم نمیکنه ..
امتحان میگیره در حد المپیاد .. معلومه اشکم در میاد سر جلسه !

مهران سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://26th.blogsky.com

خدا خیلی وقته که یادش رفته اصلاْ میشه نگاه کرد . کی رو نگاه کنه من یا تو . وقتی میشه به راحتی چشم ها رو بست

شایدم حق با تو باشه مهران .. گاهی وقتا هز خودمو میچسبونم به یاد خدا ولی انگار اون خودش میخواد ازش دور باشم ...
احساس میکنم گاهی باید یادش بیارم که منم هستم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد